• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Marginalen, godkänd sen avslag

Maki

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 707
Blev medlem
30 Juli 2020
Meddelanden
1 802
Mottagna reaktioner
799
Poäng
707
Hoppas det. Skickade nya filer igår till de. Fick ingen svar idag, kanske imorgon. Håller tummarna.
Det är så. Man blir alltid direkt avslag när man gör som du gjorde. Lite dumt av dig att ta en onödigt ff. Hör av dig med hur det gick.
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Jag vet att det var dumt. Ville få högre belopp. Ansökte högre beloop via Lendo men blev godkänt endast 175000 istället för 240 000 som jag ville. Jag uppdaterar här läget. Tack för ditt stöd.
 

Zaozi

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 637
Blev medlem
27 April 2020
Meddelanden
1 309
Mottagna reaktioner
695
Poäng
637
Jag vet att det var dumt. Ville få högre belopp. Ansökte högre beloop via Lendo men blev godkänt endast 175000 istället för 240 000 som jag ville. Jag uppdaterar här läget. Tack för ditt stöd.
Anledningen till att du bara fick 175.000 och inte 240.000 som du sökte var för att det helt enkelt var maxbeloppet som Marginalen kunde låna ut till dig, hade du kunnat få låna mer så hade du fått ett högre bud hos Lendo men du har ju redan insett att det var dumt gjort.

Nästa gång du söker ett lån och vill höja beloppet så kan du komma ihåg att:
1. Om du sökt ett visst belopp men inte får den summan du vill ha så kan du inte få mer än du blivit beviljad.
2. Om du söker ett visst belopp men ångrar dig och vill ha ett högre belopp(eller lägre) så ringer du till förmedlaren och ber de justera beloppet. Man gör inte en helt ny ansökan och tar en helt ny UC.
 

Mummu

Kunnig medlem
Poäng: 137
Blev medlem
3 December 2021
Meddelanden
175
Mottagna reaktioner
31
Poäng
137
Nej inte än. Fick bara en mejl från de. Dem bara tackade för min mejl. Om det händer inget under dagen, ringer på kvällen idag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp